esmaspäev, 14. juuli 2008

Elva Rattamaraton

Pühapäeval toimus Elva Rattmaraton kus X-Sport Team üle tüki aja täiskoosseisuga kohal oli. Täiesti uskumatu aga tõsi - isegi Hannes oli olemas ja veel täiesti heas vormis :).

Kuna vahepael polnud pea kuu aja jooksul ühtegi võistlust toimunud kus oma olemasolevat või olematut vormi testida, siis tundus seekordne sõit igati põnev tulevat. Nii palju kui ma ennem starti teada sain on enamus teamikaaslasi treenimise suhteliselt tahaplaanile jätnud ja oma suviste hobidega tegelenud. Väljaarvatud Tambet ja Indrek kes hullumoodi trenni on rabanud. Väga tublid olete!

Mina polnud varem Elva maratonil osalenud ja seega oli kogu rada minu jaoks täielik üllatus. Olin kuulnud vaid niipalju, et tuleb üsna kiire sõit ja ei muud midagi. Kuna mu vorm just parimal järjel pole (1,5 nädalt surfamist nii merel kui kaldal on oma jälje jätnud) siis pidin juba üsna võistluse alguses Tommile alla vanduma (startisime Tommi ja Tambetiga koos), ehk siis tema grupist maha jääma sest pulsimõõtja järgi plaanis mu süda kohe rinnust välja hüpata. Väikese kosumise järel ja seejärel omas tempos sõites olen kokkuvõttes võistlusega igati rahul. Ühtegi eriliselt rasket hetke mul rajal polnud, samuti pääsesin kõikidest tehnilistest viperustest ja kukkumistest. Ainuke mille üle vast nuriseda võib on see, et grupp milles enamus ajast väntasin ei tahtnud üldse koostööd teha - ehk siis kordamööda vedada. See on vist maastikuvõistlustel üldine teema, et kõik passivad ja punnitavad täiesti omaette :).

Tulemustest seda, et Teami arvestuses võitis Tom, teine oli Romps, kolmas Tambet, neljas Indrek, viies Hannes ja kuues Kalev.
Minu meelest igati õnnestunud sõit, kõik jõudsid elusate ja tervetena finišisse!
Tulemused leiate siit

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kusjuures enesetunnet arvestades arvasin ennast veidi parema koha peal olevat. Kui 15`st km enne lõppu enda orjenteeruvat kohta kuulsin oli see küll halb üllatus. Kui siis suruma hakkasin siis jõudsin küll 70-80 kohta parandada aga see oli ka kõik. Minu viga seekordsel sõidul oli liigne aeglus alustades. Seal asfaltil oleks pidanud täiega panema. Sõit ise oli väga mõnus ja suuremaid apse ei juhtunud minulgi.

Tambet ütles ...

Elva kruusa-grupisõit mägiratastega:).

Kuna vahepeal oli 4 nädalane võistlus paus, sai üks nädal puhatud ja jalgpalli nauditud ning seejärel läbitud korralik 3 nädalane treening tsükkel 1600km( suve teist poolt arvestades).

Elva sõitu ma tegelikult juba ootasin, sest mulle sellised pikemad ja kiired sõidud sobivad. Rada oli seekord väga kõva põhjaga, kiire ja metsa vahel ka veits libe. Mis sa hing veel ihkad!!! :) Sõit kahjuks väga roosiliseks minu jaoks ei kujunenud. Esimesel tunnil kimbutas magamatus ja Toomase ning Roometiga kaasa ei suutnud minna. Jalg ei olnud ka veel päris see mis peaks kuigi peale esimest tundi läks enesetunne tunduvalt paremaks. Tulemus 196, sai kuidagi moodi miinimum eesmärk täidetud ja 200 sees lõpetatud. Aga eks ma järgmine Elion üritan paremini :). Tiimide arvestuses suutsime esimest korda sellel aastal 3 mehega esi 200 sees lõpetada. Mina olen rahul - loodan, et teised ka.
Indrek kahjuks oli kastis ja ei suutnud oma võimete kohast sõitu näidata 327 koht. Ints pani trenniga korralikult üle, aga ma usun ja loodan,et Otepääl suudab ta veel kõiki meid üllatada.

Sõit oli väga tore lihtsalt ise seekord veits nõrk:).

Toomas ütles ...

Kohaga peab vist rahule jääma, kuigi salamisi oli soov 120 koha kanti sõita, ja ega ta kaugele jäänud, ainult minut. Aga selleks oleks pidanud rada mõned kiltsad pikem olema.
Olek oli sõidu ok, väljaarvatud see et krambid andsid endast terve sõidu vältel tunda. Vorm peaks ka enam-vähem olema et taluda üle 2 tunni 174 keskmist pulssi ja max. pulsi sain ka alles raja lõputõusudel kätte.
Järgmisena siis ülehomme Paluküla 100.....