esmaspäev, 19. mai 2008

Mudamaraton - Rõuge maraton

No nii, nüüd on mul vähemasti ka paljuräägitud Rõuge rattamaraton ära proovitud.
Millised on muljed? ....hmmm..... ei teagi kust otsast alustad :). Igal juhul, nagu te pealkirjast lugeda võite, oli tegu tõelise sopasMillised on müttamisega. Põhjuseks see, et paar päeva ennem võistlust ja ka võistluspäeval sadas päris palju vihma. Kõik see tegi enamikud metsavahelised lõigud väga libedaks ja kohati lausa läbimatult poriseks. Kuna mina polnud eriti ilmateate jälgimisele rõhku pannud siis ei olnud mu rattal all ka porise ilma kumme ja tänu sellele hävisin ma sopastel lõikudel päris palju. Päris tihti tuli seetõttu ka rattaseljast maha tulla ja jooksusamme teha, et püsti jääda ja natukenegi edasi liikuda. Kõige hullem oli see, et paar korda pidin niimoodi ka laskumistel tegema... Aga see selleks, järgmine kord tuleb targem olla ja oma ratas ilmastikule vastavalt seadistada. Muuseas sobilikud kummid sai täna juba poest välja valitud :). Teiseks olin ma tänu sellele mudas rapsimisele lõpuks üsna nördinud ja seega erilist võitlushoogu sees polnud - lihtsalt ei suutnud ennast korralikult motiveerida. Kolmandaks kirusin ennast korduvalt, et miks ma Toomasele lubasin, et Tour de Rõugest osa võtan :))) (loodetavasti on siis ikka ilm parem).

Üldiselt võtaks Rõuge maratoni kokku nii, et tegu oli hästi tehnilise ja füüsiliselt raske rajaga. Kindlasti on sellisel rajal sõites eelised neil, kes kaalult kergemad ja oma ratast paremini talitseda oskavad ning ka ennast paremini häälestada suudavad. Mina vist ei kuulu otseselt ühtegi gruppi.

Tulemused leiate nagu ikka sportinfo kodulehelt. Aga kes sinna vaadata ei viitsi siis meie teami järjestus seekord selline: Tambet 142, Toomas 186, Roomet 221, Indrek 228, Hannes 361. Kalev oli sunnitud seekord tehniliste viperuste tõttu matkasõidul osalema :(.

Loodetavasti jagab igaüks oma muljeid sõidust selle loo kommentaaride osas ise!
PS! Kes pilte tegi siis saatke need mulle, panen siia üles.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu seiklustest rajal siis niipalju, et sain sõita u. 2,5 km kui tagumise ratta sisekumm puruks läks. Panin kaasas olnud tagavara kummi peale ja tühjendasin suruõhubaloonid tühjaks, seegi kumm oli katki. Kuna olin rajal viimane siis rajajulgestuse ATV mees ootas kogu aeg mind. Sain juhuslikult soojendussõitu tegevalt matkasõitjalt Margitilt (tänud talle) uue kummi ja pumba laenata. Suures tuhinas pumpasin aga ventiili kõveraks nii, et ma seda enam sisse keerata ei saanud ja nii oligi 3 sisekummi õhtal. Aega oli kulunud juba väga-väga palju. Lonkisin tagasi starti, sain tasuta registreeruda matkasõidule, Hawaii Expressi vennad vahetasid sisekummi ära ja u.1 min enne matkasõidu starti sain asjadega valmis ja rajale.
Tulemuseks oli see, et esimesena meie omadest finishis :)!

Romps ütles ...

Kalev, kui sa balloonidega kummi pumpasid, siis kas ühest tuli välja või kulus sul kaks ära? Tean siis mitut edaspidi kaasas vedada.

Anonüümne ütles ...

2 ballooni ikka, 1 saab kummi poolkõvaks! Edaspidi aga eelistan vist pumpa. Samas peaks pidevalt ka oma rattakoti sisu pidevalt kontrollima - kummid,balloonid jms., mida ma terve eelmine hooaeg kordagi ei olnud kasutanud ja kui lõpuks kumm katki siis ongi "sardellos do jedosta"- mitte midagi korralikult ei tööta ja istud teeääres oma katkiste kummide ja tühjade balloonidega.

Tambet ütles ...

Rõugesse jõudsime juba reede õhtul plaaniga testida Tour de Rõuge tarbeks ööbimis kohta. Muidugi tegime Indreku ja Tiiduga (Sprinter from Team Maksimarket :))kohustuslikud õlled ja hommikul võisime puhanuna starti asuda. Sõit sujus hästi kuna libedad ja tehnilised rajad on siiani mulle sobinud. Kitsastes kohtades pidi kahjuks järjekorras seisma, aga üldjoontes võib sõiduga rahule jääda. Koht siis 142 - arvestades minu ebaõnne jada selle aasta kevadistel klassikutel :) olen ma päris rahul, et midagi ära ei lõhkunud ja norm kohaga finishini jõudsin. Kui Rõuge tuuril kasti ei sõida, siis Kõrve Elionil olen jälle jälle joonel, et x-spordi au kaitsta :).

Anonüümne ütles ...

See aasta läks Rõuges vähe kehvemini kui eelmisel aastal. Lootsin ikka sinna 150 kanti,aga ei...Tavaliselt mul krampidega jamasid ei ole aga nüüd külma ja vihmaga hakkasid jalad vigurdama.
Lõpu poole läks paremaks aga siis oli hilja vajutada. Aga rada oli hea nagu ikka. Eks nüüd Rõuge tuuril saab neid tõuse ja singleid korduvalt veel läbida.