esmaspäev, 5. mai 2008

Mulgi rattamaraton 2008.

Selleaastane Mulgi rattamaraton on õnnelikult läbi, kõik meie teami vennad on elus ja terved. Kuigi kahjuks ei õnnestunud kõigil sõit just kõige paremini. Kalev vaevles distantsi lõpupoole krampide küüsis, Tambetil purunes sõidu alguses (oli vist vanal heal telliskivilõigul) kumm ja eks väiksemaid viperusi juhtus teistelgi.
Seekordne rada oli üldiselt kuiv ja tolmune. Nagu tulemustest näha võib seega ka päris kiire. Veetakistusi oli minu kokkuarvutamist mööda kolm, esimeses neist sai jalad ikka päris korralikult märjaks. Õnneks oli vesi juba suhteliselt soe ja võistlusvormile see halvasti küll ei mõjunud. Mudaseid lõike oli ka võrreldes eelmiste aastatega vähem, ratta seljast tuli maha ronida vaid paaris kohas ja sedagi sellepärast et väiksema jõukuluga ja kiiremini mõnest sellisest kohast läbi või üle saada.
Raskemad hetked rajal olid minu jaoks Holstre Polli suusarajad, tõenäoliselt on sama lugu ka teistega. See 4-5 kilomeetrit võtab ikka pärsi hästi läbi. Seekord suutsin küll üsna paljudest tõusudel mööda sõita, kuna ühel laskumisel läks üks suuremat sorti oks mu ratta käiguvahetajasse siis pidin hoo maha võtma, et oks kätte saada. Kuna ma aga nii laisk olin, et üritasin seda sadulast teha, tõmbas mu kõhulihas sellise ebaloomuliku asendi peale karampi ja ma olin sunnitud viieminutilise venituspausi raja ääres tegema. Juhtub! - järgmine kord olen targem.

Teiste läbielamistest ja muljetest palju rohkem ei tea, aga eks te avaldata loodetavasti oma mõtteid kommentaarides.

Tehnilistest näitajatest: Raja pikkus 56 km, tõusumeetreid 525. Keskmine pulss minul 172, keskmine kiirus 23, 7 km/h ja kalorikulu 2660 kcal.

Tulemused leiate siit.
Meie teamist lõpetas seekord esimesena Toomas, aeg 2.15,:39 koht 155;
teisena Roomet, aeg 2.20:52, koht 205;
kolmandana Indrek, aeg 2.22:54 koht 236;
neljandana Tambet, aeg 2.41:35, koht 487;
viiendana Kalev, aeg 3.08:03 koht 859.
Hannes ei osalenud.

2 kommentaari:

Toomas ütles ...

Sõit läks üle ootuste hästi.
Lootsin et tulen 250 hulka, aga näe kurat 155-nes!
Treeningkilomeetreid oli enne mulgi maratoni kogunenud ~550 kiltsa, kui eelmine aasta oli selleks ajaks kilomeetreid kogunenud ~ 900km. Huvitav...,
koht ja aeg oli eelmine aasta hoopis kehvemast puust(189 ja 2:30).
Tundub et väike naps eelneval õhtul ei tee paha..
Sõit tundus ja oligi kiirem kui eelmine aasta. Enne krossirada, seal metsavahelisel künklikul ja juurikasel singlil tekkis rajal ka raske moment(jalg läks pehmeks ja sai ka külg maha poetatud), kus mõned vennad mööda põrutasid, aga krossikal tegin tagasi.
Parameetrid: keskm.pulss 168 ; maks.pulss 178 ; keskm.kiirus 24,7 ;maks.kiirus 58; tõusumeetreid 525; aeg 2:15; energiakulu 2365 kcal.
Järgmine katsumus siis Rõuges, see juba teisest puust...

Anonüümne ütles ...

Mina kulgesin ikka rohkem matkatempos, krampide asi nii hull ei olnudki, paar korda pidin peatuse tegema,et jalad korda saada. Et võiks öelda, mees on sitt mitte jalad.
Andmed tulid selliselt (võrrelge Tom-i ja Roometi andmetega:)): pulss 173/191; kiirus 18,7/44,7; energiat 3544 kcal; tõusu 613m, kaotus eelmisest aastast u. 300 kohta