kolmapäev, 19. september 2012

Elva 08.09.12, 72 km ja samsung 2012 finitoks

Toomas:
Samsung sarja viimane etapp Elvas.
Ilmaga läks seekord suht-koht õnneks. Vihma tuli nii enne, kui ka peale sõitu, aga sõidu sai ilma vihmata sõita. Rada oli täitsa ok, arvasin küll et on väga ligane, aga ei hullu.
Start Elvale kohane – mööda asfalti. Tagantpoolt startijad pungestasid asfaldil ette, lootes midagi......ja siis singlile keerates hakkasid jalgu jääma. Ise jäin muidugi singlile keerates suht taha- 50 kanti. Esimene kamm juhtus kohe alguses esimesel singli laskumisel, kus mingi paras roigas lendas tahajooksu vahele ja tõmbas ratta kiirel laskmumisel blokki. Hea et matsu ei pannud. Selle seigaga kaotasin veel possat lisaks. Edasi tõmbasin täiega edasi, et kuhugi norm punti ruttu saada, sest ees ootas ju grupisõit. Saingi igati norm punti – Selder, Ronimois, Kaldvee, Neidra, Grisa, Kannimäe, Mikson ja mõned veel. Ja nii me tõmbasime seal , ega koostöö väga hea ei olnud aga noh...mingi hetk olin vedamise lõpetanud ja taandusin taha poole, kui krt. kuskil raskemal metsavahe singlilõigul tõmbasid Selder, Kannimäe ja paar venda veel eest ära. Õige ajastus krt. Ja siis mingi hetk lendas tagant peale suurem punt, kus ka kõvad vedurid Karla ja Olle sees. Küljeka lõigul asfaldil(tp-punktis) tõmmati ilge hoog üles, nii et ribad kohe taga.
Jäime mingi 5-si (Kaldvee,Karla, Saar, Grisa ja mina) . Nii lasime eesolevat punti püüdes peaaegu lõpuni. Enne Eversti lõiku sain üksi eest, ära aga eesolevat(2:20) punti kätte siiski ei saanud. Tõmbasin hoo maha ja sain Everestil koha 500 kanti. Tempo oli ikka kõva tänu Karlale, aga krt. 200-300 m kaugusel eesolevat punti ikka kätte ei saanud. Lõpus hakkas juhtuma. Esmalt , Grisal kukkus ühel singli laskumisel sadul küljest ära, siis pani kena matsu minu ees sõitev Saar. Saime 4 –si (Karla, Kaldvee, Ronimois ) eest ära. Järgmine laks tabas mind. Enne karjääri oleval järsul tõusul tõmbas mul keti raami vahele kinni, ja nii nad eest läksid. Jebisin seal tükk aega enne kui liiikuma sain. Viimased 5 kiltsa lasime rahulikult koos Saarega ja ületasime finisjoone koos. Kohaks siis tavapärane 33. Kuna järgmisel päeval ootamas EMV teatekrossis, siis sai sõitu võetud mõnuga, et olla Eestikatel heas konditsioonis.
Üldkokkuvõttes olin siis sarja 28-s
Võrreldes möödunud hooajaga paranesid tulemused keskmiselt 15 koha võrra etapilt. Võib enam-vähem rahule jääda, kuid vorm jäi siiski realiseerimata, ehk siis 20 hulka sõita.

Kalev:
Start siis selle aasta parimast stardigrupist. Stardist kõik olid rängad tõmbajad. Tagant tulijad mööda ja siis paanikas edasi-tagasi siblimas. Rahu, et võtke rahulikult, ei pea jälle hakkama mööda sõitma.  Siis asfalteelt maha ja mööda mullakat edasi krossiradade poole. Alles pärast krossirada sai hakata normaalselt sõitma sest seal tõus tõmbas kaelad pikaks. Siis veel oli takistuseks selle joogipudeleid kukutava pikast laskumisest edasi mingi väikese mudalohu ületamine, kus tõmbajad koperdasid ja siis see uus metsasingli lõik kus ei saanud mööda. Edasi oli lahedam ja vaikselt sai surutud. Ja muidugi vahede sisselaskmised. Mitu korda sain vasta hambaid sellega, et ootasin, et olukord raja laiuse suhtes laheneb ja saab ilusasti mööda aga mingil hetkel oli vahe sees ja ees olevad naksti kruusakal ja siis ei püüa neid enam millegagi. Nii mõnigi kruusakas võttis võhmale. Enne Puhjat sain Erkile järgi, siis ta jäi maha aga tuli pelotoniga järgi ja pärast sõitsime päris pika maa koos pundis. Lõpus tal jälle kett chainchukkis täiega ja seisak. Soojenduse ajal tundsin kehvalt ja sõidu kestel ka, ei tahtnud juua-süüa, alles lõpu poole läks jälle normaalseks (enne Keerit) ja tundsin jõudu uuesti olemas. Sai päris pikalt tõmmatud ja veetud aga ära ka ei väsinud. Elvas, viimasel mingil aiamaadevahelisel tõusul linna tuli kett maha ja tahtis kohe raami vahele kinni karata aga õigel ajal sain jaole ja rapsasin ta tagasi. Sellega siis paar-kolm nägu jäi veel püüdmata, mõnisada meetrit lisadistantsi oleks ka selle asja jutti ajanud:)...
Finishis hakkas sadama. Hiljem sai maha keritud  Verevi juurde jalgu mudast küürima ja tagasi  ja siis sain veel terve hooaja hästi teeninud tagumisest FF-ist jagu kuna keegi metsa all oli klaasikillumängu korraldanud.
Aftekas oli kolleegidega Paunkülas.