teisipäev, 22. aprill 2008

Mulgi Rattamaratoni avatud rada

Laupäeva ennelõunal (26.04) algusega 11.00 Viljandi järve äärest on plaanis läbi sõita Mulgi Rattamaratoni avatud rada. Kellel soovi, astugu kampa!

Avatud raja sõidule on ennast juba registreerinud Hannes ja Roomet.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Niipalju veel, et mina lähen vist reede juba Viljandi ja viin lapsed tädi juurde. Kes soovib võib ka reede tulla sest mul on ju täiesti tühi korter Viljandis olemas. Ma ei tea täpselt tekkide olukorda Viljandis seega oleks soovitav magamiskott pagaasnikusse visata. Laupäeval saan ka tädi juures sauna orgunnida. Autoga ärge minuga arvestage sest pean lapsed pühapäev ka Viljandist ära tooma.
Mis siis mõtlete?

Hannes

Romps ütles ...

Ma arvan, et tulen ka reedel Tartust otse Viljandisse. Õhtul läheme siis Viljandi pubituurile ? :)

Saun on väga hea idee. mul oli ka üks saunamõte, aga ei hakka seda siis ajama..

piix ütles ...

Minu esimene komm ka nüüd teie peenesse blogisse: Priit (P) tuleks ka teiega kampa matkarada läbima (kui võtate), tal ka plaanis mulgi rattamaratonil debüüt teha. Seega annaks ka saunamure lahendada, kui temaga kaubale saate ja ta ära viitsite oodata:)

Romps ütles ...

Täpsustatud andmetel toimub Viljandisse minek laupäeval hommikul. Start on 09.00 Hannese maja eest. Rajale loodaks saada hiljemalt 12.30-12.00.

Kalev ütles ...

Mina ka olen osaleja