neljapäev, 24. aprill 2008

SEB 27. Tartu Rattaralli

Tõenäoliselt olete kõik enam-vähem kursis, et 25. mail on toimumas järjekordne SEB Tartu Rattaralli. Iseenesest on selle võistluseni veel pea kuu aega aga korraldajatest kavalpead on märkinud soodushinnaga registreerimise lõpptähtajaks juba 2. mai! Seega, kellel soov kindlasti osa võtta peaks ennast kiiremas korras kirja panema ja osalustasu ära maksma. Kuni 2. maini on 69 km osalustasu 250 EEK, 133 km osalustasu 400 EEK, edasi vastavalt 350 ja 550, ning vahetult ennem võistlust 500 ja 800 EEKi!

PS! Millist distantsi kavatsete sõita? Ma mõtlesin vahepeal, et läheks maanteerattaga pikale distantsile aga nüüd kipun arvama, et peaks siiski maastikurattaga lühikesele minema?

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

igal juhul mine maanteerattaga, hoopis teine fiiling on sellega, maastikuga ainult kannatad. muidugi kui treenitus vähegi kannatab,siis on pikk huvitavam sõita. saab ikka korralikult suures grupis sõita. kohe nagu päris võistlus;)

Hannes poiss ütles ...

Mina ju saan jälle viilida. Tulen nimelt 25`dal kuupäeval Türgist tagasi.

Romps ütles ...

Hannes, kas sina vastasid blogi küsitluses:
a) et sul polegi ratast
b) olen sõitnud rattaga 100 - 300 km?

:)))))

Kalev ütles ...

Variant on minna maanteerattaga lühikesele rajale, saab jõuluks koju..

Toomas ütles ...

loomulikult pikale distantsile, mis te jamate mehed......
See 130 kiltsa, või palju ta oli on nohu grupis loksuda.
3,5 tundi ja asi ühel pool.

Hannes poiss ütles ...

Mina lähen maanterattaga matkarajale (st. lühiksest rajast pool) ;)))
Loomulikult pole minul ratast ja sõitnud olen alla saja kilomeetri...
Need vist olid Laydi kommentaarid.

Hannes poiss ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
piix ütles ...

ma olen Hannesega (sarnasel põhjustel) solidaarne. S.t. sel aastal viilin. Ja hääletanud ei ole; aga hetkel minul näiteks jalgratast pole (sest see on x-spordis hoolduses:)

Romps ütles ...

No nii, ma igatahes pikal rajal kirjas!. Uuh, loodetavasti jään ellu... Igatahes Toomas, kas sõidame koos? :)
Roomet