teisipäev, 22. september 2009

Natuke Jõulumäe sõidust.

12.09. toimus siis selle hooaja viimane Elioni maraton.

Seetõttu vist olidki kõik tiimiliikmed stardis.

Ilm oli maratoniks ideaalne, ning rada oli ka mulle sobiv - kiire.

See kõik eeldas head kohta finisis.

Stardis pandi gaas põhja nagu ikka. Kõik sujus kuni tekkisid esimesed pudelikaelad ja kukkumised.

Nii said kiiremad grupid eest minema. Esimeselt ringilt tulles , staadioni ligidal rammiti mind rajalt välja võssa. Kukkumine tõmbas jalad krampi ja see jama võttis aega kui jalad jälle tööle sain. Sellega jamad ei lõppenud. Otsustasin esimest korda võistlustel proovida Borni toodet nimega „FINAL“ . See ollus tõmbas sisikonna krampi ja enam ei läinud muu vedelik ka alla. Nagu veel vähe oleks, tõmbas see löga pasa ka lahti. Nii et viimased 10 kiltsa oli paras piin. Nende jamade peale sõitsin välja oma tänavuse hooaja tavalise koha, ehk 80 hulka. Sõidu vältel läks mul pool liitrit jooki, õnneks lõpus krambid tunda ei andnud.

Lootsin et Jarmo toob head punktid tiimile, kui ta katkestas peale esimest ringi ratta probleemide tõttu.

Teised tegid hea sõidu. Eks kribavad ise oma muljetest.

Tulemused:

Tom – 67

Misa – 108

Roomet – 169

Hannes - 179

Ints - 225

Kalev – 580

Hooaja kokkuvõttes tulime meeskondlikult 23 (eelmine aasta olime 26 –dad). See koht oleks võinud olla ka tunduvalt parem.....aga no läks nii.

Individuaalselt tegid nii mõnedki palju parema hooaja kui eelneval aastal.

Tom – 75

Tambet – 108

Misa – 126

Roomet – 154

Ints – 193

Hannes – 213

Hr. Rool näiteks – 343

Jarmo – 517 (4 etappi läks kirja)

Kalev – 680 (4 etappi läks kirja)

Tom

Pildid - stopkadr ja proshop

2 kommentaari:

Romps ütles ...

Minu sõit oli täitsa broo, sõitsin omas tempos ja enesetunne oli väga hea. Nii hea enesetunne pole tegelikult ammu olnud. Aga ega seda head olemist ei saa ju kuidagi ilma ebameeldivusteta olla - või kuidas selle tuntud ütluse parafraseering kõlada võiks.... Igatahes ei olnud ma veel minutitki üle stardijoone saanud olla kui herr Soo juba laia naeratusega mu kõrvale maandus. Hea, et see hooaeg läbi hakkab saama - minu ainus kommentaar talle :)))))

Margus ütles ...

Ma arvan et on aeg hakata aerodünaamikasse panustama eli jalad ära raseerida. Ja muidugi soetada carbon-ninaplaaster. See ruulib täiega.