teisipäev, 26. juuli 2011

Kuidas Uuno käis Kõrvemaa triatlonil 16.07.11

Hannes:
Algselt polnud tegelikult plaanis sellest võistlusest osa võtta, kuigi regatud olin. Kaalukeeleks sai Taago, kellel me pool nädalat külas olime. Ta on SEB`i töötaja ja seetõttu osavõtt kohustuslikJ Kuna ma polnud varem ühelgi triatlonil osalenud, siis oli see kõik mulle uus. Kuhu tuleb vahetus jalanõud-rattad jätta, mida võib ja ei või teha jne. Õnneks sujus kõik ladusalt. Meil oli naiste-laste näol logistiline tugi kaasas olemas. Lapsed võtsid osa duatlonist, milles mõlemad omas vanusegrupis veenva võidu võtsid:)


Start toimus gruppidena ja mina olin kolmandas stardigrupis, mille lähe oli 12:30. Ujumine toimus Soodla veehoidlas. Nagu oli ka arvata, et ujumine pole minu trumpala. Olin oma grupis keskmike seas ja üldjärjestuses 166`es. Ratas oli aga hoopis teisest puust. Sain punti paari vennaga, kes hullu tempot tegid. Saime lõpus isegi eelmise grupiga startinuid kätte. Rattas olin üldjärjestuses 58`as. Jooks toimus Kõrvemaa 5km suusarajal. Hullust tempost rattarajal olid esimesed paar tõusu üsna rasked. Jalad olid kui pakud all. Mööduda suutsin vist kolmest jooksjast. Jooksu üldjärjestuses olin 119`es ja kolme ala kokkuvõttes 73`as.

Kommentaare ei ole: