teisipäev, 13. september 2011

Sõidetud siis ka Rakvere rattamaratoni 04.09.11.

Kalev:
Pilk võistluskalendrisse ja asi oli selge. Rattahooaeg kestab veel kuu. Selge see, et tuli tegutseda kiiresti ja viimast võtta. Nii ka plaanid tehtud ja koos Toomasega läksime Rakvere maratoni sõitma. Mõedaku kandis polnudki kunagi sõitnud, viimane kord kui Rakvere radadel velotatud oli mõned aastad tagasi kui maraton kuulus veel viimast korda Elioni sarja, stardiga kesklinnast ja kujunes väga-väga mudaseks ja aktsioonirohkeks, mida siiamaani hea meenutada.
Eesmärk oli rada nautida täiega, mis õnnestus suurepäraselt. Mõnus päikseline ilm, hea meeleolu ja suurepäraselt toimiv ratas aitasid teha mõnusa sõidu. Rahvas oli rahulik ja väikesed 3-4 sed pundid poisid-tüdrukud püsisid kaua koos. Rada oli päris huvitav, 2 ringiline, (väidetavalt 70 km? ,mul näitas oluliselt vähem:), algus Mõedaku suusaradadel üles-alla, siis mõned porisemad lõigud, kruusa-metsateed, järveäärne mega raputav ja parajalt pikk singel (rsk tuli läbida 2x), siis jälle kruusa ja metsateed ja tagasi Mõedaku mägedesse. Seal mõne järsema mäkketõusu peal jalastudes ja ratast ähkides lükates tundus mulle küll, et olen juba H100-l Vällaka ahelikku ületamas:). Krt viimasel ringil seal viimase järsu mäe otsas sain herilaselt paugu säärde ka. Nagu dopingu eest. Kasvuhormooni. Lõpp läks kohe ludinal. Seda ränka libedate juurikatega laskumist rattaseljas ei võtnud. Ristisin selle Rangluu laskumiseks.
Küll oli jälle mõnus sõita, krt ma seda rattasõitu kaifin täiega maeivõi..
Tom on muidugi Mõedakul juba vana kala, mitu x käinud. Võttis rahulikult trenni eest. Ma ka:)
Koht jälle mega hea, esi kuuekümne sees:). Ma juba Tommiga pea sama masti velomees...

Tom:
Üle pika aja üks rahulik sõit. Hüppasin stardis Elioni top 100 meestele sappa (Maikamees, Rivo Pajur ja Leigri Mehis) , ja nii ma lõpuni tiksusin. Lõpukoha ajastasin täpselt, sama koht mis eelmine aasta, kuid aeg ligi 10 mintsa kiirem. Kusjuures amordiga oli sel rajal täitsa mõnus sõita.

Tulemused:
Toomas, koht 18, aeg 2:51:57
Kalev, koht 53, koht 3:21:04



1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Üle pika aja üks rahulik sõit. Hüppasin stardis Elioni top 100 meestele sappa(Maikamees, Rivo Pajur ja Leigri Mehis) , ja nii ma lõpuni tiksusin. Lõpukoha ajastasin täpselt, sama koht mis eelmine aasta, kuid aeg ligi 10 mintsa kiirem. Kusjuures amordiga oli sel rajal täitsa mõnus sõita.
Tom.