laupäev, 3. september 2011

Otepää rattasõit 27.08.11

Hannes:
Kuna seekord Reinu poega polnud siis sõitsime laupäeva hommikul Otepää poole Tom`i ja Tampsi`ga. Nagu kiuste oli öine uni üsna kehvake (stardipalavik vist) ja olek veidi sandivõitu. Enne starti sisse tõmmatud batoon ja coca ajasid sisikonna ikka korralikult käima. Algul oli küll kuri plaan Lahti jalaga kõigile ära vajutada aga juba esimese km`ga oli selge, et minust pole täna paugutajat. Ainukeseks väljapääsuks oli gruppide sabas istumine. Kusjuures ma polnud ainuke kellel minekut polnud. Nii mõnigi minust parem sõidumees tuli selg eest vastu. Alguse kruusa-asvaldi vaheldumisega tekkisid pundis ka mõned kukkumised. Ise küll pääsesin aga vahed tulid ikka sisse. Enne Käärikut kostus grupist isegi kaeblemist, et millal see kuramuse kruus läbi saab. Edasine
 Kekkose-Harimäe kant oli mule puhas „pein“. Hädavaevu suutsin gruppidel sabas püsida. Mingi ime läbi suutsin u. 20`st inimesest enne lõppu mööda minna aga ju siis vaevas neid hullem tõbi kui mind. Kusagil 2/3 rajal tuli Ahti selg vastu. See oli vähemalt pisukegi päikesekiir minu hallivõitu osutunud päevas. Kaebas teine lõpus, et on ilmselgelt üle tõmmanud.
Viimasel viiel km`il sain ennast veel korralikult osade vendade peale vihaseks ajada. Ei jaksa mäest üles sõita ja lasevad vahed sisse. Sina pead siis mees olema ja endal päraka persest välja punnitama, et asfaltil pundile järgi saaks. Vähemalt niipalju oli sellest kasu, et suutsin Janek Leeriga vahe sisse tõmmata. Ta ka mul Ahti kõrval üks konkurentidest. Peale sõitu tõid eluvaimu tagasi Fixuse poistelt saadud õlle (tänud), peldikus sisikonna väljalaskmine ja ujumine jahedas Pangodi järves.

Toomas :
Minu jaosk oli siis tegu selle hooaja kergeima  Elioni etapiga, kuid tulemus jäi  ikkagi realiseerimata.
Hea oli see, et rada oli tehtud pikemaks ja  vähe raskemaks kui eelmise aasta rada.
Ilm oli ka mulle sobiv, s.t. et palavavõitu.
Start tundus seekord kuidagi rahulik, ei olnud sellist hirmsat tõmbamist nagu tavaliselt. Suur grupp püsis tükk aega koos, kuni singlitel hakkasid  paratamatult vahed tekkima.
Sattusin sõitma sinna 50 kanti nagu tavaliselt ikka.  Mingi hetk sõitsin koos Jarmoga, kuid ta oli vist päris punases, ning hakkas eesolevatega vahesid siise jätma.
Peale esimest Harimäe tõusu tekkis meil paras punt(Kollo, Kivil, Grisa, Tuisk, Tohvrel, Ridamäe, Vova jne.)
Mingi hetk saime eespool oleva pundi kätte ja tekkis suur grupp, kohtedele 30-55.  Ja seal grupis tegin vea, et asfaldi lõigul etteotsa  ennast ei tõmmanud, nagu Arks tegi. Rada keeras ära singlile ja krt. ma  sattusin sel hetkel olema seal tagaotsas. Eks grupp tõmmati niidiks ära ja tekkisid vahed sisse. Möödasõidu võimalused  olid  ka suht kehvad.
Meil tekkis lõpuks mingi 6-7 meheline punt, kus tiksusin lõpuni. Püüdsime eest ka mõned vennad veel kinni(Aulik,Krusemann, Laanela...).
Üllatus oli lõpu eel oleval viimasel tõusul, kui meie pundiga ühines Grete Treier.  500m enne finsit pani esimesena minema Eilo, Treier talle järgi. No ma mõtlesin et naisterahvale oleks küll nüüd nadi kaotada ja panin ka järgi. Gretest sain küll mööda kuid Eilo jäi ette. Grete  on ikka kõva tegija, pole midagi kobiseda.
Lõpukoht nagu ikka Elionis tavaks, ehk siis 50 seas.
Mis järgmiseks..........kas maantee Eestikad või Rakvere maraton, eks näis.

Kalev:
Kuna ajutiselt lõunaeestlane, käisin rada luuramas. Esmapäeval sõitsin raja esimese otsa u 40 km kuni Restuni ja siis enne teistkordset tõusu Harimäele eksisin juba hämaras teelt, jäin tugeva vihma kätte ja juba pimedas, täis läbi vettinuna mööda maanteed tagasi uhades jõudsin ka Otepääle tagasi. Kolmapäeval läksin uuesti luurele. Seekord stardiga Käärikult ja lõpuga Käärikule tagasi 25km ring. See eest aga kõige põnevam, raskem ja pooleldi uus rajaosa. Mulle see osa meeldib kohe väga. Kekkose rada Harimäele, sealt laskumine mööda kruusakat mitu km hea svingaaliga (nagu TRM-il) ja siis Restu kandis uuesti vaikselt aga lõpuks päris ägedalt mööda metsarada tõusmine Harimäele tagasi (vingeim kaldenurk 13%). Pärast jälle mööda Kekkost Käärikuni. See ring teebki rajast Otepää raja.
Laupäeval läks siis madinaks. Mul selle aasta kõige halvem stardikoht. 110 kohta halvem kui kevadel:). No aga pohlad. Sõita oli ülihea. Maksimumi ei pingutanud, chillisin ja lasin haljaavat. Nautisin rada täiega.
Esimene kruusaka ots oli kerge. Tekkisid pundid ja sellega ka ohtlikud olukorrad. Üks väga ärev moment oli minu kõrval aga kõik jäid õnneks püsti. Kruusakalt maastikule minnes sain pundist ette ja hea possa, keegi ei seganud. Teiskordel Harimäele tõusul kui kalded hakkasid teravamaks minema, lasin vennad eest kellega olin tükk aega sõitnud ei tahtnud pressida seal, et mitte kinni tõmmata. Harimäe TP-s jäin korra pidama, jõin vett ja kallasin ka pähe. Palav ilm oli ja ajud võttis metsavahel pikalt tõustes kärssama. No ja ülejäänud rada tuli ka kergelt. Krt küll oli mõnus sõita ja ilus ilm. Hing laulis sees:)...
Järgmiseks Rakvere maraton..

Tulemused:
Tom koht 44, aeg 2.14.03
Jarmo koht 69, aeg  2.17.47
Ints koht 114, aeg 2.22.59
Hannes koht 144, aeg 2.26.20
Kalev koht 270, aeg  2.38.18
Tambet koht 336, aeg 2.43.07

Intsul oli vist unelmate nädalavahetus. Laupäeval Otepää elion maastikul ja pühapäeval Tabasalu filter maanteel, finishis 105 kohaga. Ei tea kas trenni nende vahele sai ka lõhutud?:)