laupäev, 19. mai 2012

Mulgi samsung 06.05.12, 60 km

Ints:
Mulgi oli siis selle aasta esimene samsungi etapp. Sõber Allan tuli hommikul päris varakult juba järgi ,arvestades ,et Viljandisse on jupp maad ja ega väga ei saa ju enam kihutada ,trahvid on üsna kopsakad. Jõutsime kohale üsna varakult (hea oligi ei pidanud kiirustama numbrite ja igasugu pudiga),seadsime rattad valmis ja läksime sooja tegema. Soojendusel tundsin ennast suht kehvalt, no üldse nagu minekut ei ole ja käima ei saa, veeresin lõpuks starti ja mõtlesin ,et ükskõik,ega ma peagi pingutama, kes mind ikka sundida saab sõidan nii kuidas jaksan ja ei stressa kui lihtsalt ei jõua, peaasi, et tervelt lõpuni. Siis see algas .... jupp tõusu, no see polnud kuigi raske siis munakivi laskumine ,seal läks ka kõik õnneks keerasin endal gaasi põhja ja püüdsin ees olevast grupist kinni hoida. Algul oli raske aga kui sealt hakkas vendasi pudenema siis sain motti juurde ja kannatasin ära, varsti sai ees tõmbajatel ka jaks otsa ja nii me kulgesime. Kuskil kümme kilti enne lõppu algasid kruusa teed ja seal oli kohe hea vajutada ,et rutem finisisse saada,seal lagunes grupp ribadeks, algul vedasin ise gruppi ja siis tuli kuskilt Karla ja tõmbas ka korralikult,nii mõnigi mees pidi alla vanduma sellele tempole, igaljuhul sai seekord hea tulemus kirja ja ma ise jäin sõiduga väga rahule,rajal näeme siis.......

Tom:
Mulgis siis jällegi ebaõnn , nagu eelmine aasta.
Vorm oli esimeseks etapiks päris hea, sellest sai Jõelähtmel aimu.
Enne starti sai korralik soojendus tehtud. Läksin varakult stardikoridori, et hea possa saada .Mõni minut enne starti avastasin et mul joogipudelit polegi. Nibin-nabin jõudsin pudeli ära tuua, ning see-tõttu sain koha „tagareas“.....
Alguses pandi muidugi kohe gaas põhja, esimene tõus tuli normaalselt, kuid teine tuli juba päris valusalt. Ees anti korralikult tuld, nii et gaasi maha keerata ei saanud. Kui järve äärest minema saime, siis tekkis meil kolmene punt koos Grisa ja ühe Pärnu noorloomaga. Hakkasime püüdma eesolevat suuremat punti. No ja siis kuskil 10 kiltsal ,raputaval lõigul tõmbas keti tagakäikari vahele, ja nii et murdis käikari kõrva ära. Tükk tegu oli et kett käikari vahelt kätte saada.
Sain kuidagi liikuma, mott oli maas ja liiklesin seal 150-200 sektoris. Raputavatel lõikudel pidin vedu peal hoidma muidu viskas litri peal keti maha käikari vahele. Sõitsin siis niimoodi finisisse kuidagi ära. Tsekkasin, et Grisa ja see Pärnu noorloom sõitsid 40 kanti. Krt.... hea sõit läks peesse.

Kalev:
Linna munakivi laskumine köidab alati mu tähelepanu, sest seal on alati tunne nagu keegi eesolijatest tahaks vägisi külili viskuda ja siis oleks kohe hea otsa põrutada:). Kõik laskusid korralikult vaikselt hanereas, ainult Guits tulistas teeäärest kõigist mööda kui tuul. Ma ka siis tahtsin sama kõva vend olla ja üritasin natuke järgi teha. All lõpus pehmes pinnases võttis ratta vibama, jõnks käis seest läbi kuid jäin õnneks püsti. Hea tunne oli jälle sõita ja tuttavaid nägusid ära tunda- kellest mööda, kes minust mööda:). Loodi ürgoru laskumine, kus eelmisel aastal mudas kukkudes murdsin rattaraami oli nüüd kuiv ja hästi laskutav. Põhusillast pidi ratast tassides kiirelt üle kalpsama, muidu oli käiguvahetus tuuste täis. Guits väle põder küll kaugenes ja siis jälle lähenes, murdis Loodis hirmsalt rattaseljas mägesid ja kaugenes jälle kuni unustasin ta sootuks. Siis aga tuli äkki Holstre Polli mägedes selg ees järsku kõmm vastu, et oleks peaaegu sisse sõitnud:). Holstre-Polli kui raja kõige raskem osa sai rahulikult murtud, kuigi oleks selle asemel eelistanud asfalteel kerimist:). Veetakistus, krossiraja eelne raputav metsasingel ja liivakarjäär edukalt läbitud oli tunne ikka veel hea ja seda jätkus kuni lõpuni, isegi järvetaga tõuse kangutades.

Tulemused:
Indrek, koht 61, aeg 02:22:55
Toomas, koht 102, aeg 02:30:37
Hannes, koht 204, aeg 02:44:35
Kalev, koht 228, aeg 02:47:21
Erki, koht 231, aeg 02:47:28
Guido, koht 262, aeg 02:50:25
Allan, koht 327, aeg 02:56:16
Intsult siis elu tulemus ja sõidu tegija tiitel talle:)